Tuesday 1 January 2013

Broga Hill

Today, we went to Broga Hill. I woke up at 5.30 am. Itu pun Dilla yang datang kejutkan saya. Kitaorang pergi satu class. All together 28 peeps. 6 orang yang tak pergi. For the first time, i was really excited sebab dah lama tak hiking. Act, masa time diploma dah pernah ada experience hiking tapi tak de la tinggi macam Broga Hill. Sampai kat sana 6.40 am and then kitaorang start hiking 6.50 am. Sampai kat atas dalam 7.30 am, rehat-rehat sambil bergambar kat atas and then turun bawah balik, sampai dalam 8.40 am. Broga Hill view sangat cantik. You can see everything right there!




Oh ye! Ini kawan-kawan saya ye. For sure la saya tak de dalam ni. ^_^


Sampai je kat bawah, rasa macam nak tertanggal je kepala lutut ni. Naik bukit bukan senang tau. Penat minda rasa macam nak tercabut otak.-_-. Act, tak penat pun naik bukit ni tapi saya GAYAT! Ye sebab saya GAYAT! -___________-

P/s : Please choose the right shoes!

No comments: